jueves, 29 de enero de 2009

carta oberta a l'avi




Avui em permetré el luxe de, abans d’explicar una mica com ha estat el meu primer dia de feina (ara ja sí, per fi), retre un merescudíssim homenatge al meu avi. Perquè tinc la gran sort de tenir-lo, sigui on sigui.

“ Estimat avi,
Després de llegir-te, llegir-te, i llegir-te una vegada, no em queda més remei que estimar-te, estimar-te i seguir estimant-te. No només t’admiro pero com t’has portat sempre amb mi, per com m’has educat, pel que m’has ensenyat i pel que encara et queda per ensenyar-me. T’admiro molt més per la capacitat que tens de sobreposar-te a les adversitats, d’adaptar-te a les situacions i, qui t’ho havia de dir fa uns mesos, perquè acabaries davant d’un ordinador pel simple fet d’acompanyar-me, de fer-me sentir aprop teu, en aquesta nova aventura que acabo d’emprendre. SENTO ADMIRACIÓ CAP A TU.
No només espero, sino que tinc el convenciment, que la vida ens ha de regalar molts més moments junts. El moment del teu adéu, t’asseguro el més dolorós dels que vaig tenir, no el vaig sentir com un “fins sempre”, sino com un “arreveure”. Perquè n’estic convençut que encara ens queden molts momens per compartir junts, irrepetibles com tots els que he viscut fins ara.
Gràcies per acompanyar-me no només al meu cor, sinó també al blog. És vital per mi. T’estimo molt.”

Y bien, voy a proceder, ahora sí, a explicar como ha sido esta primera experiencia vinícola... más bien una toma de contacto.
A las 6:30am nos hemos citado con Andrew, nuestro “orientador”, hacia la bodega. Soy incapaz de memorizar una sola ruta. Todas la carreteras son iguales, no hay puntos de referencia y hay pocas señales. Y menos de un pueblo llamado Echunga. Calculamos 25 minutos de ruta si no hay errores de desorientación. Si existen errores... quién sabe cuánto podemos llegar a tardar.
Hemos llegado a las 7:00am, y hemos dedicado la mañana a formarnos sobre consejos de seguridad, orden interno y procedimientos éticos. De la misa me he enterado la mitad, y he llegado a la conclusión que debo ponerme las gafas de seguridad hasta para ir a mear.
Más tarde, hemos realizado una visita ya oficial a la bodega, y nos han enseñado a hacer Adiciones al vino. No parece difícil, pero si la cagas puedes joder un tanque entero de vino, y supongo que eso no sería muy del agrado de mis superiores.
También hemos realizado análisis de laboratorio. Mel, la chica encargada de esta sección, nos ha enseñado cómo hacerlas, y el procedimiento a seguir. Mmmm... más o menos lo he entendido. Iré improvisando.
Al acabar la jornada (hoy a las 14h), nos hemos juntado todos y hemos realizado una comida de hermandad. Sí, efectivamente, el pollo que me tocó cocinar ayer noche, de nada me ha servido, y me lo tendré que comer u hoy para cenar o mañana para comer. Supongo que el rebozado puede aguantar perfectamente un par de días en la nevera... de lo contrario, ya os lo contaré.
Esta tare la estoy dedicando a hacer la colada. Un espectáculo... ver fotos adjuntas.

Ah! A modo de curiosidad... hoy no se abría la puerta de casa desde fuera y hemos (¿hemos? Y un huevo! Él ha) subido por una dudosa escalera hacia la terraza, donde dejamos la puerta sin cerrar. Se augura divertido.
Ahp! Y para hacer sufrir a los “papis”, comentaros que hoy ha entrado mi primer “arañón” a la habitación. Me planteé hacerme amigo suyo, pero al final he optado por la vía del zapatazo. Lo siento papá... estos bichos no son simples escarabajos.

Un abrazo fuerte de un australiano que os recuerda a todos! :)

13 comentarios:

Gerard dijo...

Dios mio pedazo de araña!!!!!!!! Tenías toda la razón, esta no cabe en un zapato! Bueno en un tuyo no se yo... Prueba a ponerla en la barbacoa, a lo mejor está buena y todo. Eso o te la quedas y que sea como "tenazitas" del gran Homer.

El coche es el típico que llevarían los malos en un capítulo del Equipo A, donde lo enfocarían desde el plano de la rueda (cansino el plano!) y luego pegaría un salto mortal para caer de bruces, que no de Bruces Spreengstens...

Comentarte que ayer Lastres venció en un partidazo a los líderes por 3 a 1, con Albors ya en el equipo. Un auténtico partidazo. Imagínate si llegas a estar tú, más emocionante aún... ;) Ah! Con mi muñequera blanca of course. Por cierto, te he mandado las fotos.

La casa no está mal no? Eso sí, hay que comprar un Home Cinema jaja! Nunca hubiera dicho que vivirías en una casa sin TDT, com lo que a tí te gustan!!

De la colada no voy a comentar nada, una imagen vale más que 1000 palabras. Viva el ingenio!

Por lo demás, el barça de basket perdió de 2 contra el Madrid. Hoy copa del Rey VS Español, peligra ratransmisión, como siempre problemas con la pasta... En principio no pasa nada porque lo hace también Tele 5, pero entre JJ Santos y Pere Escobar... pues eso.

Nada más por hoy amigo. Espero que te gusten las fotos, que te sirvan para acordarte un poco más de algunos de los que te queremos (que somos muchíiiiiiiiiiiiiiiiiiisimos.

Por cierto la carta a tu abuelo preciosa, debe sentirse orgulloso. Cuándo vuelvas quiero que me lo presentes!

Un abrazo enorme y disfruta!!!!

jordi dijo...

merci pels comentaris koala!!
Avui he trobat una altra espècie d'animal a casa. Dracs! Com els que tenim a casa nostre! Suposo que van bé per lluitar contra les aranyes. Aquests seran els nostres grans amics.
Tenim Hi-Fi! No és home cinema però wenu... ah! i X-BOx però ens fa mandra connectar-la.
Veuré demà el sms que m'envia el barça amb el resultat!! VIam si hi ha sort. Wenu no, que per guanyar a l'Espanyol no fa falta sort... només cal convocar a un parell de jugadors (Pinto i Cáceres).
Un petó... se us estima i se us troba a faltar molt... però wenu, ja tindrem temps per cansar-nos mutuament.

pare de la criatura dijo...

Al repecte de la teva carta oberta a l'avi:
GRACIES PER SER COM ETS!
Papa

pare de la criatura dijo...

PER KOALA:
No caldrà esperar que torni en Jordi, com que temim previst anar a Montilivi a veure algun partit de l'inmortal Girona, li dic que ens convidi a pendre algo i t'el presento. Observació: quan te visites sol treure algun exemplar de la bodega.....

Tia Roser dijo...

Hola Jordi: Ya ves que yo también me engancho a tu página, es estupendo poder hablar con los amigos cada dia ¿verdad?. Hoy creo que no me equivocare de página y espero que me salga a la prinmera.
Cuando ha venido el Avi a comer, tenía puesto el ordenador encima de la mesa del comedor con su fotografia y la carta abierta que le mandas(por cierto muy bonita), cuando la ha visto se ha emocionado mucho. La ha leido y luego hemos visto tus fotos. La casa parece muy cómoda creo que estarás bien, claro que los bichos sobran, pero bueno ya te acostumbraras .Veo que estás prendiendo a guisar, a ver SI EMULAS AL PADRE DE LA CRIATURA.
Besotes

anna dijo...

ei, que passa australianu!!!! a veure, el "pullastre arrebussat", aguanta bastant a la nevera, és una bona solució per un entrepà d`emergencia.... ah, i ja tinc la recepte dels coulants de xocolata, ja te la passaré. un petunas

Gerard dijo...

DECIDIT: me'n vaig a Girona jaja!! Pel que explica el teu fill és una persona que val la pena conèixer.

Se que ens estimes, nosaltres a tu també. Se que ens trobes a faltar, nosaltres a tu també. Però en menys d'un any tornarem a estar junts i ens veurem taaaaaaaaaaaaaaant sovint... Ens han de passar moles coses encara, hem de construïr molts records, has de conèixer i veure crèixer a la...meva filla, hem de fer mooooltes més braves...

Ara, ha disfrutar del moment que és únic!!!

aspi dijo...

Jo com la Roser, també m'en he vist un bull, a l'hora de poguer escriuret quatre ratlles. (tot Internet sap la meva data de naixement) i ara mateix ja no recordo la contrasenya.
Veiem que estás be i aixó es el que importa.
Nen ... pero quins cangurs mes monos no?
Això que toques, es una rata? Aiii
Fes el futut favor de deixar viure les aranyes!! Vale?

Bueno rei, sapigues que pensem molt amb tu. Cada dia miro el blog. La carta de l'avi, també m'ha emocionat.

Petonets.

pare de la criatura dijo...

Jordi, et recomano vivament que visitis aquesta web:

Los artrópodos como fuente de alimentación

http://entomologia.rediris.es/aracnet/9/entomofagia/fuente/index.htm

No matis mes aranyes, guarde-les en una capça i quan en tinguis unes cuantes, la web t'ensenya com fer-les, p.ex. en truita.

De cada situació cal extreure el positiu i, a banda, podràs estalviar calès, que és el que hauria de fer un catalanet emigrat.

asturias dijo...

Buenas jordi, ya estamos en quintana, aqui escribo en representacion de toda la family.Todos te mandan muchos besos, les he enseñado las fotos y los comentarios.Como sera que ni me dejan ver el partido del fcb espanyol (para tu informacion min85 3-2 para el fcb, xo ganabamos 3-0).Mariceli dice que te envidia mucho, que la encantaria estar alli.Aber me dice bea por el pinganillo que echaras en falta katanga.
A por cierto el domingo ire a santander y a ver el fcb y me hice soci del fcb.
Oye mañana viernes a que hora te va bien para poner el skype? a las 14h de españa, 23.30h hora de australia.
venga jordi un abrazo de todos.
A cuidarse

asturias dijo...

p.d. Final del partido FCB 3 Espanyol 2, estamos en semis!!!Ahora a por el mallorca.

Rauxa dijo...

Que gran el teu avi, i tant que encara pot donar varies lliçons sobretot no deixar d'apendre mai.

Per cert molt bé la casa no, fa bona pinta grandeta amb bona terrassa per fer sopars a l'ivern, perquè a l'estiu qualsevol surt de sota l'aire condicionat.

Per cert ja he trobat fil musical per a tu, Youth Group, són australians i no ho fan pas malament, ja tenen uns quants cds al carrer si tens sort i cobertura baixat algun cd i els cates.

Després de dies sense dir res tinc una petita aposta personal, no sé si tornaras parlant anglès, però segur que de tantes hores amb el Dani aquest tornaras parlant com un pelotudo.

I molt de compte amb les barreges que fagis a la bodega que no es recordi el 2009 com la pitjor collita de McLaren Vale.

Salud i passa-ho en gran.

Gerard dijo...

Collons quina manera de patir amb el pericos!!

En fin, espero que el 1er dia de curro haya sido como todos los primeros días de curro: sin entender nada, pero manteniendo buen "feelling" con el entorno.

A la espera de actualización al respecto!