viernes, 23 de enero de 2009

ja tinc mòbil... i internet!

Bon dia!
Avui ja he obtingut connexió a internet via USB i ahir vaig comprar-me un telèfon mòbil australià, perquè em pugueu trucar quan vulgueu... sense haver de pagar jo res! I per poder-me comunicar amb els amiguetes que he fet per aquí, que en són ja bastants :)

Aleshores:

El meu número de mòbil és:
Mi número de móvil es:

+61429054473

Aquestes son les xifres que heu de marcar, tal qual, des d'Espanya.
Estas son las cifras que tenéis que marcar, tal cual, desde España.

Ja ara sí penjaré les fotos :)
Un petó!!

3 comentarios:

pare de la criatura dijo...

Aleluyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
Suggerencia: Canvia l'hora del blog i posa-la a la autraliana o a la espanyola; ja prou lio hi ha amb el desfase horari que encara ens despista mes als teus ja innombrables seguidors.
Un peto.

Marc dijo...

BIIEEEENNNN!!!!!
ara que tens connexió a internet i ja que aqui tothom demana, et proposo una cosa... que tal de tan en kuan fer algun video-post? amb el pepino d'ordinador que tens se de sobra que no et costara gens... :P
mes coses; totalment d'acord amb un dels comentaris del post anterior, thas de guanyar la sogra del jefe, ya mentens.. jajaja!
x cert, he vist al zapping k ja hi ha guanyador del GH10, un tal Ivan. La 'gran' Almudena 3a...
ala nen espero saber de tu aviat, una abraçada ml forta!

Gerard dijo...

Incomprensiblement l'estudi no em va permetre signar ahir. Deixa'm que t'expliqui una coseta:

Dimecres, arribo al futbol i al anar a buscar la clau i la dona del Niko em va preguntar "com està el Jordi? ja aribat a...(es queda pensant)" fins que certa persona li diu "a Austràlia". Només això...

Vaig estrenar la canellera! Vam perdre 4 a 3 (cm sempre sense canvis) xò vaig fer un gol bastant maco. I AQUEST ME'L APUNTEN A MI!! Ja t'ha explicat el Marc que el 1er gol de divendres, en la teva despedida, li van apuntar a ell? Així qualsevol! El pròxim dia que preguntin "de quien ha sido?", la resposta està clara "de quien va a ser, del 8".

Celebro k les coses cada dia millor i més assentades per aquestes terres guapo.

Rep una forta abraçada i un petonàs enorme!