domingo, 25 de enero de 2009

un dia de diumenge

IMPRESSIONANT!!!
Primer de tots, manifestar la meva enorme alegria per l'afiliació al blog tant de la meva tia Roser (que ràpid que estàs aprenent!) com de, sobretot, el meu avi. 92 anys i encara amb la capacitat d'anar aprenent cada dia... tiraré de referència torera, que és el que s'escau en aquest cas: IM-PREZIONANTE.

Dit això, perquè calia, també cal destacar la incorporació a l'equip de Genaro Gattusso. Bonet a INGAIR? Wow. En Bonet no fa palomitas. Fa crispetes. Us ho passareu bé. (Imagino que si heu fitxat al Bonet, també heu guanyat una referència al públic com és en David...)

Bé, anem a explicar una mica com estan les coses per aquí. Avui ja he deixat la meva 3a habitació (m'estic tornant un expert en fer maletes), i espero ja d'una vegada enfilar cap a McLaren Vale i, un cop allà, acampar a un altre Hostel. Tot i que és una llàstima deixar Adelaide a aquestes alçades... ja que el dilluns que ve és el dia d'Austràlia i aquí la gent ja ha començat a embogir. La gent surt de festa disfressada, amb banderetes, i amb moltes ganes de fer el cabra. O sigui que l'ambient aquí avui diumenge i demà dilluns pot ser espectacular. Afortunadament, hi ha una línia de tren que connecta McLaren amb Adelaide, així que en cas de necessitat m'hi puc fer arribar.

Us explicaré una mica com és un dia de festa aquí a Austràlia. Per començar, destacar que és molt diferent a un dia de festa a Barcelona. Es surt a sopar sobre les 20h, que encara és una hora bastant prudent, i a partir d'aquí ja t'has de començar a moure de bar en bar. Perquè a Austràlia, la festa, acaba a les 2:00h. La qual cosa té la seva part bona, i és que aprofites el dia de després. Però també té la seva part negativa, i és que tens menys festa.
El tema de l'alcohol està ben difícil si no t'agrada la cervesa. Pretendre que et serveixin un vodka amb taronja és com demanar-li al Montilla que somrigui. Afortunadament he descobert que lemon squasched és fanta de llimona (sí, perquè lemon a seques és Sprite). Tot això és un treball de camp que he estat elaborant aquesta setmana. Ah! I no espereu grans vasos. No. Te'l serveixen en vas de "mojito" i la quantitat d'alcohol és l'equivalent a un xupito (a més a més, fan servir el vas de referència, ho tenen contadíssim).
Bé, anem al tema que molta gent està esperant. Tema australianes. Hi ha dos tipus d'australianes:
  • La rossa mona: el prototip d'australiana, de cabell molt clar, bon tipet i bon caràcter en general.
  • Model Barrica: que també n'hi ha molts, de dimensions enormes, i també amb bon caràcter en general (perquè sino ja no s'hi acostaria ningú).
No és difícil abordar a una australiana. Elles es deixen fer fàcilment, i tu vas fent. Això sí, assolir el pròxim nivell és més complicat. O potser em falten 2 mesos d'anglès. Però bé, per aquell qui estigui interessat en deixar-se caure per aquí aquest estiu, fer-li saber que té material.

Finalment ahir ens vam adormir a la platja amb en Geri i vam faltar a la cita amb les gelateres. Una llàstima, és cert, però hi ha més gelateries.

He notat que l'internet va més lent quan estic dins d'una habitació. Espero no tenir problemes a McLaren Vale. Us mantindré informats.

Gran abraçada!

5 comentarios:

Gerard dijo...

Des d'aquí mostro la meva admiració envers l'"Avi" que als 92 anys ha volgut aprendre com funciona un Blog, i ho ha conseguit. Un exemple per molts si senyor!

Al lío... Hem rebentat el mercat d'hivern amb un fitxatge mediàtic...i de qualitat. L'he vist jugar 1 hora, cert, però en guardo un bon record. A més, entrar al equip després de la teva sortida (provisional) no és fàcil, aixi que qui millor que un bon amic teu?

Tema australianes comentar que jo em fixaria més en les 1eres que has descrit, i no tinc cap dubte que un meset meés d'anglès serà suficient per mostrar el teu encant.

Deixa'm explicar-te que ahir al estudi amb el gran Makuto va ser accidental, la rebentada d'una canyeria d'aigua en va ser protagonista. No em preguntis però vaig pensar en tu "que bé ens ho passariem ara amb aquell".

A les 21h (1 hora abans del matx) em va trucar al Marc per si volia anar amb ell. Jo crec que no va trobar ningú més que l'acompanyés, tú com ho veus? Del partit no se'm ocurreix què més dir que no sigui "ohhhhh", com ha dit el pare de la criatura. Per resumir-te la situació actual diré que:

- aquests paios són molt bons
- que Alves NO ÉS Zambrotta
- que Hleb és mol dolent
- que a Madrid estan pesadets amb el tema Messi (¿otro caso Figo?)
- que l'Espanyol porta gairebé una setmana amb el mateix entrenador!!

Bueno rei, ho deixo aquí que per avui no està mal no? Jolin no escric tant ni en els examens...

Una enorme abraçada!!!!!!!!!!!!

Tia Roser dijo...

jordi, estic fent practicas. Moltes gracies per deixarme el ordenador tan ben preparat,
el disfruto molt.Hem parlat amb la teva mare em el Skiper, ha estat molt be Hara anire a fer el dinar per l.avi, sino no estara conforme.Es broma. Petons

pare de la criatura dijo...

Tia Roser, ets collonuda!, pèro no deixis al meu pare amb gana,eh?

asturias dijo...

Ey Jordi, qtal todo? ya veo por el blog que de momento todo bien, que sepas que me lo leo todos los dias eh (y sheila tambien).Es como un gran hermano jejeje.Bueno aqui en representacion del sector castellano parlante te agradeceriamos mucho si dejaras mas comentarios en castellano. No pretenderas que me ponga a estas alturas a estudir catalan eh,jejeje.Pues na nos alegramos que te vaya bien y disrruta de la experiencia. Aber si un dia de estos ablamos por el skype.Ya me conectare en una hora aber si ya actualizaste el blog a dia de hoy. Venga un abrazo muy fuerte: Luis, Sheila y familia.

Anónimo dijo...

Veig que no perds el temps ehh??! Tu disfruta perque és una experiència única! I ni se t'ocurreixi tornar fins la data prevista que sinó encara t'arrepentiries!! ;) Esl australians són tots més o menys iguals; rossets, ulls baus... que t'he de dir jo!! Jejeje! A veure si et faig una visita més endavant, no estaria gens malament i no és del tot impossible, ja ho saps! Oi que és bona la carn de cangur?? Qui ho diria! Jo pensava que no i la vaig provar i m'encanta!! I no et preocupis per la cita amb les gelateres, segur que en trobes d'altres! Es veu que allà n'hi ha moltes!!

Lots of kisses from Barcelona**