miércoles, 28 de octubre de 2009

felicitats marc!!

Es Migjorn!!

1. Perquè tens la Dreamcast.
2. Perquè si apretes l’interruptor de la teva habitació s’encén la tele.
3. Perquè t’agrada Menorca.
4. Perquè vas decidir comprar-te la toia d’ordinador a la mateixa botiga que vaig fer jo, i que et vaig recomanar (Netlabs).
5. Perquè t’agrada conduir sense retrovisors.
6. Perquè tens un Ibiza Blau turquesa.
7. Perquè vas tenir vista i et vas comprar una mini cadena amb MiniDisc.
8. Perquè vas salvar les copes i la pilota de futbol en un incendi a Alella.
9. Perquè fas col·lecció de pilotes de golf.
10. Perquè sempre et treuen grogues per protestar i cridar “Àrbit!!!”
11. Perquè t’agrada el Bosé.
12. Perquè coneixes a tot Sutton i et vas fer VIP sense ser-ho.
13. Perquè has pagat l’educació dels néts del Pecanins.
14. Perquè t’agraden els japos i ser VIP.
15. Perquè de tan en tan fas bons partits de futbol.
16. Perquè sempre fas bromes amb l’interfono quan truco a casa teva.
17. Perquè de tan en tan m’has convidat a la tribuna.
18. Perquè et vaig guanyar al golf.
19. Perquè t’agrada el Maresme.
20. Perquè ja fa 20 anys que ens coneixem.
21. Perquè tens la jornada laboral més dura que hi pot haver.
22. Perquè per culpa teva em vaig haver de comprar un traje pels teus 18 anys.
23. Perquè em vas abandonar en el moment de la “performance” de la cançó Llegir no és Avorrir davant de tot el curs.
24. Perquè t’estimo molt.
25. Perquè avui fas 25 anys.

I de ben segur que si fessis 100 anys, tindria uns altres 75 motius per seguir la llista. Espero que aquests moments els poguem seguir escrbint junts.

Un petó warra :-)

7 comentarios:

Alexsinos dijo...

Felicidades Marc!!!

DrAlmo dijo...

jajajajaja.....el millor motiu el del llegir no és avorrit....quin gran moment de les nostres vides (potser no la teva, jordi, tampoc ho negaré) ens hauriem perdut!

per molts anys marc!

Rauxa dijo...

Com és possible que no fos informat prèviament que li agrada en Bosé, les bromes que podria dur ara mateix serien mils. En tot cas gran.

Abraçada.

pd: 1 de desembre sala razz mando diao, ja tinc la meva entrada, taaaaaaaaaaaant de greu que no puguem corejar junts temes com: "never seen the light of day"

Tia Roser dijo...

Hola Jordi:L'Avi ha rebut la postal que li has enviat. Com sempre ha estat molt content.

Es mol bonica i l'avi t'envia molts
petons

Una abraçada

Cosineta dijo...

Cosinet!! Primer felicitar al Marc. Veig que per aquí tot va sobre rodes, de celebració en celebració i de bbq a bbq, no fos cas que perdessis el ritme...
Bueno un petonet molt gran!Ens veiem aviat. Muak

pare de la criatura dijo...

Grans felicitacions !!, per a una gran persona.
Crec que ja començaria a ser hora de celebra-ho, 25 anys es un quart de secle. A veure si ens veiem.
Una abraçada molt forta.

Juanjo dijo...

Ya te vale¡¡¡¡¡ Llevas más de 2 semanas sin actualizar.

Un abrazo